Biuletyn Obsługi Klienta

BiuletynDzięki uprzejmości Wydawców CX-BOK, mogłam zagościć na łamach Biuletynu Obsługi Klienta jako autor tekstu pt. „Gra o lepszą edukację i skuteczność w biznesie”, dotyczącego wykorzystania nowoczesnych technologii IT w edukacji osób dorosłych. Zapraszam do zapoznania się z tekstem, wszystkich, których interesują odpowiedzi na pytania postawione w niżej cytowanym wstępie tekstu.

W świecie wymagającym skuteczności, ważne staje się nie to, co wiemy, lecz to co potrafimy, a konkretnie to, czy potrafimy posiadaną wiedzę zastosować i wykorzystać w realnym działaniu. Umiejętność przekształcania danych w informacje, a informacji w wiedzę, po czym przekształcane jej w konkretne działania, staje się bezcennym zasobem świadomych ekonomicznie przedsiębiorstw ubierających to w procesy analityki biznesowej (Business Intelligence). To umiejętności kształtowane i utrwalane tylko dzięki działaniu. Zatem jak uczyć się tego działania bez ponoszenia konsekwencji błędów, bez ryzyka i zbędnych kosztów? Poza tym jak sprawić, aby dążenie do rozwoju umiejętności dzięki bezpiecznemu eksperymentowaniu, dokonywaniu analizy, tworzeniu okazji do wywoływania zmian w wiedzy, kompetencjach i postawach nadążało za digitalizującą się rzeczywistością?

Pełna treść tekstu znajduje się tutaj: http://customercare.com.pl/biuletyn/files/BOK-7_8_2019-publikacja.pdf

Napisano w nowości