Zarządzanie kompetencjami – II faza projektu

Po I fazie projektu, w której brało udział 300 przedsiębiorstw z sektora MŚP  z terenu całej Polski, do II fazy zakwalifikowało się 100 przedsiębiorstw.

Działania w  II fazie, polegają na wdrożeniu Planów Rozwoju Kompetencji w danym przedsiębiorstwie, poprzez realizację działań szkoleniowo – doradczych ukierunkowanych na wzmocnienie kompetencji kluczowych pracowników oraz rozwój umiejętności kadry odpowiedzialnej za HR w zakresie zarządzania przez kompetencje w przedsiębiorstwie.

Udzielane doradztwo dotyczy głównie wdrażania narzędzi zaproponowanych w I fazie projektu, jak również obejmuje obszar budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy.

Realizuję ten projekt również w II fazie w charakterze doradcy oraz trenera.

Zarządzanie Kompetencjami w MSP

„Projekt obejmuje działania analityczne, szkoleniowe i doradcze, a także informacyjne, które mają na celu wsparcie MŚP we wdrażaniu systemu zarządzania przez kompetencje oraz wskazanie kadrze zarządzającej przedsiębiorstw korzyści związanych nie tylko z właściwym ukierunkowaniem rozwoju kadr, ale również budowaniem marki pracodawcy (employer branding)”.

http://www.kompetencjemsp.parp.gov.pl/o-projekcie.html